en finne i plytet.

Sitter här och väntar på att min köre papi ska dimpa in genom dörren, han kommer nämligen hem från att ha varit i spanien i en hel vecka, den räkan. Ska bli skönt att få hem honom igen, blir en aning ensamt i huset när han inte är hemma och luffsar omkring.

Blev att jag slog en hink på rangen innan lunch, som planerat, och det gick faktiskt rätt så bra må jag säga, skönt :) Lunchade senare tsm med rebecca nere på golfresturangen innan jag åkte till mormor en sväng. Sen åkte jag iväg på panseér jakt, ni vet sådana där blommor som ser ut som jätte stora natt&dag, men utan resultat. Visserligen hittade jag endel, men inte just dom färgerna jag vill ha och då duger det inte. Inhandlade mej istället en söt liten blomma att ställa på köksbordet, då blev jag glad.

Resterande eftermiddag spenderade jag med mina älsklingstroll mest ett utav dom förstås. Vi lekte hejvildt ute i solen; hoppade hopprep, gungade, rockade rockring, sparkade boll, spelade boule och busade ikring, nu är det vår min ängel. Senare mös vi ner oss framför bolibompa och sen begav jag mej till pace tsm med Lukas. Körde ett sent pass och kom inte hem för allt så länge sen faktiskt och nu är kl halv elva.

Imorgon ska vi bege oss till sundsvall för en liten shopping dag Jag och Rebecca. Vi tänkte spana in Birsta och alla butikerna nu när dom är klara. Vi får se vad jag snappar upp underdagen, har iaf ngra planerade köp som jag hoppas jag kommer finna. :)


Min sköna



Vi lärde oss nästan rocka idag ..


Vi hoppade, och ibland snavade ..


busade och även strejkade ..


tittade hur långt hallonbuskarna hade kommit i våren..


Gjorde 'snurrgurka' gång på gång på gång ..


Men framförallt skrattade vi en heeeel massa ..


Älskar dej Min stjärna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sugen på en ny design? Det enda du behöver göra är att kommentera det här inlägget: http://esw.blogg.se/1208806518_vrdesign.html

2008-04-21 @ 22:49:30
URL: http://esw.blogg.se
Postat av: Stina

besök MONKI i morgon stumpan : )

2008-04-21 @ 23:00:18
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0