En kvick'en.

Ska pluttra ner en kort inlägg nu innan Andreas kommer och plockar upp mej. Vi ska nämligen åka till gävle idag och gratulera en av A's bröder. Ska bli trevligt :) Ska även försöka hinna med en glimmt till make up store, behöver lite saker som tatt slut.

Igår blev jag bjuden på middag på Gks av lillnosen, super mysigt och jätte gott! Att man inte kostar på sej att gå  dit för att äta oftare, verkligen klass på maten. mumma. :)

Vi åkte till statoil och hyrde en film efter det, hann tyvärr inte följa med så långt in i filmen förns jag slocknade. Så ska istället titta på den påväg till Gävle nu, om jag inte blir åksjuk förståss, jag har ju lixom en tendens att bli det ...

Uppdaterar mer ikväll. :) tjingeliing*


Kommentarer
Postat av: Moa

Har lytt ditt tips nu och snickrat ihop lite färggladare plagg...
Blev en blå en tröja och en kofta med röda ränder. En liten smygstart! :)

2008-04-19 @ 13:16:31
Postat av: Gävle

Jaha gävle, utan att titta in till mig.. !

2008-04-20 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0