Fin lir.

Snacka om att det är städning in i minsta vrå här nu dom kommande veckorna. Varje list och vrå dammas. Man kanske tycker att det låter långt tid med ett par veckor att städa ett hus, men glöm det, inte när det finns sånna ytor och exakt ALLT ska städas. Jag underhåller överlag med dammning, dammsugning och torkning ungefär en gång i veckan. Men sedan mamma blev en ängel har inte själva grovstädningen inte blivit av, det är verkligen dax nu! Har dammat mina två rum idag, till och med puttsat och dammsugit tangentbordet, det ni .. haha :) Imorgon äre dax att ta fram trasorna igen, ohoojaja..

Oj, klockan har tickat på och nu är det dax att bege sej ner på köpingen, ska som sagt på intervju klockan fem. Sen ska jag iväg o springa av mej lite. Återkommer med resultat från intervjun senare ikv :)
CIAO*

Kommentarer
Postat av: Moa

du är flitig du gumman!
vet inte vad det är för intervju du ska på, men jag känner lukten av arbetsintervju så jag håller tummarna! ses snart!

2008-04-08 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0