Fruktsallad och härliga bilder

Efter träningen igår hann jag hem och duscha och börja på en fruktsallad innan älsklings'Shanie dök upp. Underbart kul och framförallt skönt att se henne! Hon hade med sej kameran med massa härliga bilder från thailand, inte ett dugg avis blev jag .. Så blev en kväll tsm med henne, kameran och fruktsallad igår, musigt. :)

Har varit ute på promenad imorse, och det känns så skönt att se hur snön tynar bort, dag för dag. Snart är våren här på riktigt mina vänner. Det är dax att jag registrerar mej på studentum.se nu också, sista ansökningsdagen idag, jag känner mej inte ett dugg klokare över vad jag ska söka än innan... ole dole doff.

Får se vad jag ska hitta på resten av dagen, kan hända att jag hoppar in i blåbäret och styr kosan till hudik en sväng, men vi får se :)


         
Det lyser en stjärna för dej även på den Thailändska himmelen, mamma.

 

Våran snabelvän skulle allt följt med oss hem till Sveajord :)


Kommentarer
Postat av: ISABELLphe.

fina bilder vicksilus :) du skulle tatt' hem pellefjanten jööö!
o grattis till jobbet på fifty :) blir faktiskt lite avis på dig. hihi.

2008-04-15 @ 23:47:57
URL: http://isabellphe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0