hemkommen.

Så, hemkommen från Gävle nu och känner mej faktiskt rätt så trött :/ typiskt..
Blev en del god mat och tårta och annat godis, magen pekar rätt ut och berättar om en frossens dag. Men himla trevligt har vi haft det, massa släkt och vänner till 'andra' familje som alltid är lika trevliga och välkommnande. Synd att det inte är allt för ofta vi träffs, blir nästan så man glömmer bort deras ansikten med tiden, det gillar jag inte alls. Hann iaf med Make up store innan kalaset satte fart, inhandlade en ny foundation samt puder, förlängde mitt medlemskort och fick därmed en fin necesär i present, tack you. :)

Ska kila iväg och tvätta av mej dagens make up nu innan sara kommer, den känns lixom lite utsliten, ni kvinnor vet vad jag menar (;

Sen kommer som sagt Sara och det blir en lugn kväll, iaf för min del. Hon lät sugen på ngt mer fartfullt, men jag får så lov att backa. Ska upp och iväg mot gävle imorgon igen nämligen, fasst då till älvkaleby för att lira en runda golf. Som jag har längtas efter första svingen, ska bli riktigt skoj! Så blir till att spara på krafterna ikväll .. oroar mej dock för hur mitt knä ska bete sej dom 18 hålen, men det ska nog allt gå :)



Två bilder sen Dex cuppen i vintras, nyss hemkommen från barcelona, vi började nog bli trötta där ngnstans .. haha.


Nä, dax och kila iväg nu. Hoppas ni har njutit till fullo av den soliga dagen som varit och verkligen gott runt med uppläppar! :)

tjiing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0