Heta drömmar och vita kristaller.

Igår gjorde jag faktiskt int e sådär över mkt ändå var jag så trött på kvällen att jag  somnade i soffan efter grannfejden, förkylningförkylningförkylning, vill inte. Hittade hur som helst lite blommor hos läckö igår, som jag har planterat och satt på bron så nu är även våren på Rombergsvägen :)

Idag skiner solen igen och det ser inte ut att blåsa vidare mkt. Jag hatar blåst, det får hellre regna. Speciellt nu, allt damm och grus far ikring som i vilken öken som helst, allt är så lortigt, fram med sopbilarna nu!

Idag är det sista April, Valborg så vackert väder passar ypperligt. Ska grilla in våren hos rebecca ikväll, ska bli mysigt. Hoppas även på att få se ngn majkasa, det hör lixom till tycker jag :)
På tal om kasa, inatt drömde jag att vårt hus bran, och drömen tycktes aldrig riktigt ta slut, fören pappa väckte mej .. pjuu. Det var den längsta drömmen på länge, fy sjutton!

Iblan hamnar man i sådana där perioder då man bara drömmer en massa tok, jag är nog där just nu, igen. Man blir helt snurrig på sej själb, den ena drömmen blir värre en den andra. Så pågår det så i ungefär en vecka, sen är drömmarna mer normala. Ngn mer än jag som brukar hamna i det här stadiet, när drömmarna verkligen spårar ur?

Hur som helst så ska jag iväg på behandling för knät nu klockan nio, där efter ska jag åka och köpa mej en liten köttbit till ikväll. Vanligtvis brukar jag gilla att grilla lax, men är det premiär grillning så är det, då äre kött som gäller! :)

Ska försöka hinna sitta ute i solen idag också men även slå lite bollar på rangen, det gäller att komma igång nu :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jodå, jag har de där drömperioderna jag med..
Härligt med nån som är seriös med bloggandet föresten!, och grattis till jobbet på fifty:)

2008-04-30 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0