Hinder hinder, hopp.

Dagen har flytit igenom himla bra faktiskt, trotts all snö. Städat en del, varit på af mötet, sökt några nya jobb, tränat och haft barngympa.

Mitt knä strejkade även idag, så fick be Thony om hjälp. Fick ngn halv dan diagnos och lite träningstips för att försöka åtgärda det, hoppas det hjälper bara. Vill inte ha några mer hinder i träningen.. enyoing.

Barngympan gick förvånandsvärt bra idag! Kanske för att det itne var allt så många barn, eller så var dom bara ovanligt snälla :)

Kockade ihop en faktiskt riktigt god middag också, helt på inpuls. Känns som jag fått mina grytor varma nu, det mesta går bra. För ett år sen kunde jag inte ens koka makaroner, herregud vad man kan utvecklas...
Och utveckling är inte ngt som bara kan ske inom matlagning. Med enkla knep och träning kan man faktiskt utvecklas inom det mesta. Det gäller bara att blåsa på glöden lite så brinner det oftast av sej själv sen :)

Nu i kväll har jag kikat på men in trees och topmodel som vanligt på onsdagar, och känner att nu är jag redo för sängen. Snön har åter igen satt igång med sitt vräkande, jag ber en stilla bön för att den är veck imorgon ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0