Inget ordbajsande.

Uscha, känner mej egentligen alldeles för trött för att pluttra ner ngt här, men i give it a try. :)

Dagen igår flöt igenom bra, och mellan all träning, barngympa, skjutsande och afmöte så hann jag även klämma in en rejäl städning. dammning, dammsugning, ruskade mattor och torkning av golv hann jag med, fräsht förstår ni (;

Mot kvällningen dök Helena och Rebecca upp, skönt att även få se Helena igen efter resan, min sköna.
Bra precis när dom lämnade huset så dunnsade istället Andreas in, på en onsdag. En dag tidigare än vanligt var såklart en glad överaskning :)

Idag däremot blev jag väckt av en snickare som kom två minuter tidigare än beräknat. Så men sömnkusarna kvar i ögonvrån släppte jag in honom och hälsade godmorgon i min kända röda morgonrock.
Knallade ut på min prommisrunda sen med solen i ryggen, uuuunderbart! Man blir så lycklig av klart väder, vansinnigt. :)

Senare åkte jag iväg och handlade lite behövligt på ica och hälsade på mormor. Blev kvar där ett tag och åkte sen ner till Läckö och inhandlade mej lite nya blommor, jag älskar't!

Lagade en sen lunch bestående av en supergod lax och tog mej sedan en tuppis i solen. Kring fyra knackade harhäng på och vi bar iväg mot pace och körde ett härligt pass. Gött med sällskap!

Jag och Andreas åkte sen till stocksbo och hälsade på dom små lammen. Dom är såååå gosiga, men jag törs inte röra. haha. Men vi ska förmodligen åka dit imorgon igen, på dagen den här gången så jag får se dom springa runt i hagen, då ska det allt klappas :)

Jag har just tagit in mina sängkläder som hängt ute på vädring idag, och bäddat nytt. Ska bli så skönt att krypa ner bland allt det frächa.

Som avslut vill jag rekomendera er att köpa clementiner, dom är goda igen! Märken Satsuma, finns på delins, pytte små är dom, men suuuper goda verkligen. Kurera er med c-vitamin gott folk, så slipper ni förhoppningsvis försylningen som lurar nu när solen börjar titta fram. Det är inte dax att klä av sej jackan än!


image37


Kommentarer
Postat av: Gävle

Fan Vickurt nu får du sluta städa. Bara för du städar städar städar städar så får jag läsa det varje dag, vilket leder till att jag får dåligsamvete eftersom ja aldrig städar!

2008-04-17 @ 22:12:30
Postat av: Gävle

Men hörru! När du skaffat dig ett jobb, där du jobbar 7 till 19 så förstår du min sits! Man orkar inte. Men städa på du medans du har ti! :b Och vad det gäller lammen så tycker jag du ska ta dig i kragen och klappa dom. Damråttor är mindre farligt! :)

2008-04-17 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0