klipp, klapp, kluppet

Precis hemkommen från Syrran&jag och det hela gick nog rätt smärtfritt :) Håret är en bra bit kortare, aningen ljusare men framförallt rejält mycket fräshare! Känns så skönt att bli av med alla gammla delade toppar, något jag kan rekomendera (;

Ska knyta på mej promenad skona och gå ett varv runt sjön nu innan lunch om jag hinner, ananrs får det bli efteråt. Missade morgonprommenaden och hade det väldigt hektiskt här på morgonkvisten så får ta igen det senare under dagen istället.

Torsdag idag, vilket innebär att andreas kommer hem från Norge, ska bli skönt att ha honom hemma igen, blir alltid så tomt när han åker. Fasst vi är ju vana det här nu, min karl o jag ...

Senare ikväll drar jag och Rebecca till Bollnäs och Donna's sallong för att titta på en Hårvisning, ska bli kul! Bara det itne leder till att jag ångrar mitt klipp, jag bävar inför det .. Jag får väl se till att blunda isåfall då :)

Innan promenaden lär jag ta o dammsuga av här i huset, börjar bli grusigt under fötterna, så det behövs verkligen.

image26

Kommentarer
Postat av: Moa

Du ser, frisörer är egenligen inte grymma! Ser ju jättebra ut, utifrån det kortet allafall!... Hälsa Rebeccan fån mig!

2008-04-03 @ 12:29:52
Postat av: ISABELLphe.

men gud, du är ju värsta blondie nu :) haha.
o frisyren vart jättesnygg! pyss!

2008-04-03 @ 16:37:15
URL: http://isabellphe.blogg.se
Postat av: thobbe

Häärligt Vicks.. You did it :D Verkar ju blivit kanon! Ses nåt. Hade fint.

2008-04-03 @ 16:53:38
Postat av: Freddie

Där ser du, det blev väl bra? Jag tycker då det i alla fall. Om inte annat växer det alltid ut, det blir inte permanent.

2008-04-03 @ 22:47:05
URL: http://devilsadvocate.blogg.se
Postat av: Joytriiii

Jag tyckte du hade gjort något med ditt utseende igår när jag såg det men jag kunde sätta ord på det, du hade ju klippt dig ju och blonderat lite :D Det var jättefint lilla dy :) pyss!

2008-04-06 @ 21:56:49
URL: http://bombasticisfantastic.blogg.se
Postat av: Stina

SÅ RÄTT !!
Hade ju för tusan inte kunnat gjort det bättre själv ; )
känns det bra ?!
Även jag går mot ljusare dagar på torsdag, får se hur det blir :/

2008-04-07 @ 22:43:10
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0