Lördag

Igår kväll var vi som sagt hemma hos rebecca, hon jag och Moamus. Jag kockade till en middag och sen blev det tv och massa mys och prat. Allt var toppen tills klockan började närama sej elva, då bubblade det lös. Jag blev illamående och tänkte enbart på champinonerna som inte hade varit allt för goda faktiskt. Usch, efter ngra toabesök insåg jag att det enda rätt var att styra kosan hemmåt. Yr och väldigt skakis körde jag hem, kändes inte allt för säkert :/ Väl hemma kasstade jag slutligen upp några pizzor och började där efter reka på mej. Verkligen världens lättnad, att vara illamående är ingen höjdare, det ger panikkännslor, huvaligen.

Somnade rätt snabbt och drömde därefter hemska drömmar hela natten och låg med oro. Min älsklings brorski är uppe i fjällen och har krashat med monster skotern så jag var såklart rädd att det var ngt allvarligt. Han har ju redan bestående skador som absolut inte får rivas upp.

Så jag avslutade alltså fredagen med en eventuell matförgiftning och enorm oro. Ingen höjdare ...

Idag däremot har jag fått klarhet över olyckan och illamåendet är som bortblåst, lättad.
Lät kroppen få vila ifrån morgonpromenaden och gav den en liten välbehövlig sovmorgon. Vet itne riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen, ska ta och bestämma mej för det nu :)




Kommentarer
Postat av: Stina

men Toolan !
Så mkt tok det blev ! hoppas allt är bra med Mårten iaf :/
fislisa ..

2008-04-12 @ 15:37:08
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0