men stoppa upp nu!

Men sluta vrääääääk ner för gudskulle! 9 April nu, så stop it! Jag vill inte ha någon mer snö, inte enns en liten gnutta! usch ...

Bidde inte av ngn morgonpromenad imorse heller, inte så mkt fest över att plummsa runt i snöyrväder. Lät huvudet vila mot kudden en liten extra stund istället, det kändes välbehövligt. Innan lunch nu har jag  massa tvätt som ska strykas och ett badrum som behöver städas. Egentligen hade jag velat kommit iväg och tränat före 12 också, men det tror jag blir lite väl tajt.

Ska på arbetsförmedlingen klockan 14-16 och har barngympa därefter till klockan 18.30. Jag brukar iof alltid träna alldeles efter den, men hade varit skönt att bara kunna åka hem o få i mej lite mat och sen bara invänta kvällens toppen pogram :) Vi får se hur jag lägger upp'et.

Pratar med Lukas, han är nyduschad och luktar gott påstår han, sommar. Öl och chips då säger jag ...

Men vaaaart är Engla!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0