OH NEJ!

Imose när klockan ringde slog jag upp ögonen med det samma, ni vet sådär som man gör när man vaknar och faktiskt känner sej pigg. Klev upp ur sängen och drog upp rullgardinen, smock! Världens lapphandskar föll int emot marken, utan dom snarare krashade! Inte en efter en, utan samtidigt, fler o fler och så jäkla tätt inpå varandra så det var nästan inte klokt. Fy tusan vilket väder, snö blandat regn och en jäkla massa slask på marken, fy sjutton! Så istället för att gå ut o gå la jag mej i sängen o stirrade ut genom fönstret för att vänta tills det hela skulle avta. Efter en stund blev snöflingorna mindre, men nog fasiken lika tätt rasade dom ner! Och än har det inte slutat, morgonpromenaden är uppgiven. Jag vill int eha någon mer snö här hemma nu, låt det stanna i fjällen, här vill jag ha riktig vår och det med desamma!

Ska köra en omgång med vattenkannan nu, sen får vi se vad jag hittar på. Att vara vädermänniska är verkligen kasst sådana här dagar, blääää.
Nåväl efter regn kommer solsken. Hoppas bara att det funkar lika efter snö ...

Kommentarer
Postat av: Moa

Var glad att det inte är storm samtidigt som miniatyr och genomblöta lappvantar vill bo i dina ögon! :p
Ska du inte bli skolfoto-fotograf? Utbildning ingick - kolla platsbanken! :)
Obligatorisk dejt i helgen! Sen kommer jag inte hem förrän i juni... buhu :(

2008-04-07 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0