Rosiga kinder.

Nästan så vi börjar bli bortskämda av det vackra vårvädret nu, nästan så att det börjar kännas som en vana att bli träffad av solens starka morgonstrålar när jag knallar iväg på min promenad, nästan så jag uppmärksammat att människor runt omkring har börjat le igen efter en blöt kall vinter, nästan så det känns alldeles alldeles underbart att sommaren är på intåg. Love it! :)

Sitter och luktar papaya efter min dusch, hade turen att få med mej ett bodybutter från Bodyshop när vi var i gävle också, luktar mumms :) Funderar på att gå ner till golfbanan och slå någon hink på rangen nu innan lunch och tror bestämmt att jag ska göra det. Senare ska jag iväg och handla och hälsa på mormor b.la så ínnan lunch passar nog rätt bra för ngra swingar. Efter gårdagens runda finns längre inga ursäkter för att inte träna, haha :)


image45
Tre busungar på kalas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0