Shopping dag.

pjuu äntkligen hemkommen nu, tolv timmar senare. Jag och rebecca lyckas alltid hålla på i evigheter när vi är och shoppar tillsammans, tiden verkligen springer iväg. Men shoppingdagar tar ut sin rätt till slutet, man blir verkligen dödstrött ... Körde dessutom hem med kvällsolen rätt i plytet, vilket inte var ngn höjdare. Såg verkligen ingenting emellanåt :/

Men en dag som gav massa sköna fynd åtminnstone :) Jag är alldeles för trött nu, men imorgon då lovar jag att ladda upp lite bilder på allt inhandlat..

Nu ska jag göra mej iordning för sängen, ska vara hos sjukgymnasten imorgon klockan 8, så blir till att kliva upp extra tidigt om jag ska hinna iväg på min promenad innan.
Nattinatti*

Kommentarer
Postat av: Stina

Kräver bilder !!

jag förstår att du förknipper mig med urinvägsinfektion, hemskt men sant ..

2008-04-23 @ 00:32:53
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0