Slipping away.

Äntligen hemma från fjälls och vette tusan om tröttheten verkligen har släppt greppen, jag tvekar lite faktiskt ...
Har hur som helst haft en riktigt grym helg tillsammans med mina sju Toppar i Fjällen, ramundberget - Afterski1000! Sena kvällar, tidiga mornar, alkohol och en mängd tokigheter, precis som det ska vara! Värdels tur med väder har vi också haft för den delen, strålande sol hela helgens så det blev en del brända näsor faktiskt, charmigt men ont :) TÄnker inte sitta och redogöra dag för dag, då skulle det här inlägget aldrig ta slut men delar med mej utav lite bilder ..

KOm alltså hem i söndags, trött som en get var jag så blev inte många knop gjorda. Åkte till andreas för att vinka av han till norge sen hem för att bara göra ingenting.

Igår däremot var jag tvungen att ta tag i packningen, fanns en del att packa upp vill jag lova. Huvaligen att packa upp väskan efter en tripp är verkligen sååå tråkigt. Blir till att tömma den upp  och ner i tvätten, sortera brukar vara omöjligt. Efter det pysslade jag på med lite allt möjligt här hemma, lunchade och på kvällen var det dax att åter igen köra ett pass på pace. Porran och Lukas blev mina följeslagare vilket var trevligt :)

Idag vaknade jag upp med lite känning i halsen, får verkligen inte bli sjuk nu! nejnejnej, jag om någon har ju gått bra klädd nu i våren, bra nog orättvist om jag skulle åka på kylningen. typiskt. Har tömmt i mej en kur Kan jang som brukar göra susen :)

Ska ladda upp lite bilder nu, sen bege mej ner mot Läckö och se om han lyckas ha ngra fina blommor till mej idag :)

                                                            

Kommentarer
Postat av: Stina

Nästa år ska jag oxå meeed !!

Men Toolan, håller du på blir sjuker ? :/

2008-04-29 @ 10:56:31
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Stina

jag åker tåg : )

2008-04-29 @ 22:27:52
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0