som ett gnisser i skålen.


Så, kväll igen. Arbetsintervjun känndes bra, fick dock inget konkret beslut om anställning eller ej, men dom vill väl ta en funderare kan jag förstå : ) Tyvärr gäller det ingen fasst anställning utan bara sommarjobb, men jobb som jobb. Jag vill verkligen jobba nu, helt klart!


Som planerat stack jag iväg till Pace sen. Hade tänkt köra ett löppass men det sket sej när jag fick så fruktansvärt ont i knät efter 1 km, så tvingades bryta. Typiskt. Körde istället en del armar och n rejäl genomkörare på magen. Tråkigt när ngt hindrar en från att köra fullt ut, då blir jag som sinnig.


Lagade sen kyckling, quinoa och currysås till middag, gottgott : )


Har haft ett långt härligt samtal med Tessan nu också på kvällen, roligt att höra ifrån henne lite. Hon saknas mej allt här hemma : )


Snöblasket droppar fortfarande ner där ute och imorgon skulle det bli än mer snö, fy tusan. Och ännu mera botten känns det när jag har vänner ute i världen som gottar sej i solen. Men men, min tur kommer, nu får jag glädjen i den här sörjan istället. Och det är väl kanske inte helt fy skam det heller, om man tänker efter ...

Kommentarer
Postat av: Stina

gör provet den 10-11 maj : )
hoppas du får jobbet !!

2008-04-08 @ 23:12:09
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0