Söndag kväll

Inte blivit något skrivet sen i fredags nu, men tro inte att jag gett upp detta än en gång, nejnej. Det är bara så att jag haft rätt fullt upp sen sist och helt enkelt inte haft tid för någon data :)

Igår efter morgonpromenaden körde jag runt på cykeln hela dagen och utförde diverse nödvändiga ock icke nödvändiga ärenden. Bland annat köpte jag ett par nya jeans, som jag verkligen har längtat efter! Så trotts min sura ekonomi fick dom bli mina. Men det var bestämmt långt i förväg, så det var genomtänkt, sådeså. Även en ny vit t-shirt som är ett suveränt basplagg och en rutig halsduk.

Senare på dagen kollade jag när Andreas spelade fotboll, dom förlorade tyvärr med 1-2 och som vnaligt på älvallen blåste det isiga vindar. Tränade på pace efter det medans grabbarna satt här hemma o kollade på fotboll och åt chips, svullstren! Därefter hade jag och andreas räk&kräft kväll, underbart :) Mina ögon svek rätt tidigt så jag gick o la mej och martin fick komma och ta min platts i soffan.

Idag var jag ute och gick imorse som vanligt, och vilket kanon väder det såg ut att bli. Men näerå. Hade solen i ryggen under nästan hela promenaden, men så fort jag vände om för att istället gå mot den så kom molnen. Resten av dagen har varit grå och trist. Men cyklat har jag gjort endå, sådeså :) Kikat lite på fotboll även idag, men bara en sväng och tur var väl det för usch vad kallt det var där nere. Klockan 4 åkte andreas till norge igen, den här gången blir han borta 11 dagar, . Men som tidigare nämnts, vi är vana.

Har varit och hälsat på hos brorsan och co. och lekt av mej lite. Flickan börjar få humör nu, ojojoj. Men hon är trotts allt min älskling, oavsett :) Olle var lika härlig som alltid. Efter det åkte jag på pace o sprang av mej lite, skönt. Men nu sitter jag här och har ont i vänstra knät, som vanligt efter jag ansträngt det, dax att det skärper till sej nu, dax att det börjar uppföra sej! :)

Pappa den räkan har kommit hem från fjällen för en liten stund sen, och såklart glömt kvar jackan. Och i den hade han allt, vad kunde man annars tro? Pengar, nycklar, kort mm. Blir till att försörja oss båda den kommande veckan för min del alltså, det är tydligt. Tur jag fick påök förra veckan med 1 krona, hur skulle det annars gå? 129 kr/dag = bröd och vatten dagarna i enda ... tacka gud för alsajmersen.

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0