spindelmannen, batman, lejon, stålmannen, prinsessor.

O herregud vad trött jag känner mej! Riktigt så jag längtas till att lägga huvudet på kudden, så det får la bli snart.

Har haft min rumpa placerad på cykelsaden en del idag, det är verkligen såååå kul att cykla! haha, jag älskar bar backe. Cyklade upp och på delins och handlade åt mormor innan lunch, lunchade på järnvägs, handlade ett par solglasögon för 49 kronor som kan tas med till fjällen utan att jag behöver känna att dom behöver vårdas och trampade sedan hem för att åka ner på rangen och slå lite bollar tillsammans med harhäng. Underbart väder och underbar dag, jag mår bra när plusgraderna börjar omsluta mej :)

Åt lax till middag som pappa överaskade mej med, då blev jag glad och det var supergott. Sen kajkade jag iväg till barngympan där vi hade avslutning idag. Nästan alla barnen var utklädda och det var super kul att se, alla var så glada och ingen satte sej på tvären, skönt :) Fick även en jätte fin ros utav två stycken syskon, Leon och Lova, riktiga sötnosar.

Efter gympan åkte jag till pace och körde cykel, mage och rygg. Rätt segt pass, men hade annika som sällskap vilket lättade upp lite såklart.

Imorgon bär vi av, 8 tjejer mot Funäsdalen och Ramundberget för att dansa järnet ur Afterski1000. hoppas jag. Jag som tror på mirakel hoppas förståss att behandling nr 1 imorgon ska göra susen, annars blire då ingen dans och vad blir det då?

Nu äre dax att hoppa i kojs för min del, måste upp för behandling och även för packning. Så har en del att göra innan vi beger oss av imorgon kl 12, men det fixar sej, såklart.
 

image64
MYMMS

image65
VACKER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0