the sun i funnysunny.


Men äääntligen en solig morgon! Det var verkligen på tiden :) Sitter här och har precis kommit ur duschen, gick  min promenad extra tidigt idag eftersom jag endå måste gå upp klockan 7 och släppa in snickarna. Att solen är här gör allting så mkt lättare.

Efter många om och men fick jag iväg mina högskoleansökningar igår. Hälsocoach och en kurs i marknadsföring blev kontentan, båda på distans ... Mer än så blev det inte, jag kunde helt enkelt inte bestämma mej. typiskt mej.
Ngn mer än jag som har strullat rejält med sökningen till högskola kanske? Jag hoppas det :)

Efter träningen igår kom rebecca hit och tur var väl det annars hade de där ansökningarna aldrig kommit iväg. Min tekniska förmåga ligger på noll, även tålamodet. Men jag tackar för hjälpen! :)

Onsdag idag och har en hel del att göra efter lunch. Arbetsförmedlingen 13.30, skjutsa mormor till och från sjukhuset 14.00, träna, barngympa och slutligen en dejt med Helena. Kan bli lite tajt där mitt i planeringen, men det brukar lösa sej :)

Köpte ett par nya träningsbyxor igår, äntligen. Och även en helvit långärmad tröja, ett suveränt basplagg helt enkelt.

image35

image36
Även en bild sen i fredags, innan matförgiftningen ....

Kommentarer
Postat av: ISABELLphe.

jaa hur gosigos som helst såg den ut att vara. :)
en pellefant balanserade på en litenliten spindeltråååå...!
jag har fortfarande jobb på backsippan, bägge perioderna. man är ju inte nykomling längre :D höhö. så det känns bra! men helst hade man ju varit ledig o haft "sommarlov". men det går ju inte heller. ^^

2008-04-16 @ 10:53:10
URL: http://isabellphe.blogg.se
Postat av: Moa

Vilket shopoholic du blivit! Men inte undra på det med sommarekonomin stadgad!... Du har det bra du.
Njut av solen!

2008-04-17 @ 18:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0