varje slag blir blött.


Onsdag idag, Lill-Lördag kallas den också för, men i min värld passar nog orginal namnet mer. Nu på morgonkvisten har jag varit iväg på min promenad, ätit en god frukost och pyssla tpå i lugnt tempo, skönt : )

Ska snart börja göra mej iordning inför dagen. Blir en cykeldag idag med hade jag tänkt, passa på medans asfalten är här vettja .. Ska hinna upp tillmormor innan lunch o lämna en matlåda och klockan två är det möte på arbetsförmedligen igen. Hoppas att vi kommer någon vart den här gången, sist kändes det bara segt. Det är bestämmt att vi i gruppen ska göra ett seminarium tillsammans, o ska jag lägga ens lite av min energi på något så ska det göras ordentligt, annars blir det bara irriterat hos förken Erhardsson ... Jag vill slippa projektet och jag vill bli fri arbetsfömedligen, ett jobb vill jag ha, ett ynka litet jobb ...

Sen har klockan hunnit bli minst fyra så då gäller det att trampa hemmåt till gatan där jag bor och sedan bege sej iväg på barngympa. Varit en veckas uppehåll nu, så ikväll blir det förmodligen full rulle på dom små liven.

efter det ska jag försöka pallra mej iväg till Pacegym o köra ett pass, känner mej stressad när det gått bort ca två veckor av mitt kort då jag både varit sjuk och varit i fjällen. Gäller att vårda om dom sattsade slantarna, till fullo!

Men in trees och topmodel ikväll, de enda program jag riktigt följer ordentligt, inte ett avsnitt går att missa! Allt annat är bara infall och slumpar i sappandet.. för det mesta.

Som svar till Moamos så har ingen av flyktingarna i thailandet ngn resedagbok eller liknande, jag har av någon underlig anledning inte ens någon som helst förvänting på att dom skulle klara av något sådant ... undrar varför!? haha :) Dom spenderar nog dagarna med att puttra uttsidan i olja och diverse andra medel om jag känner dom rätt (:

Måste köra en omgång med vattenkannan nu, e börjer bli törrt!


Kommentarer
Postat av: Stina

Toolan ! Jag mötte dig på köpingen tidigare .. ligger hemma i sjuksängen idag :/

2008-04-02 @ 14:13:48
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Moa

Hm.. var i och för sig min tanke med, men det var värt att fråga! Ska vi hoppas på att dom ligger där min sin dyra "blisuperbrunpåendastvådagar"-olja och steker ör att sedan flagna som en orm ömsar skinn när dom kommer hem? :) jag är inte avundsjuk, inte alls... :p

2008-04-02 @ 18:37:14
Postat av: ISABELLphe.

jaa :) precis! blir nog skitsnyggt det där!
jag avundas dig som vågar.. haha. men jag lär väl ska ta mig i kragen snart jag med o klippa mitt lite kortare nu till sommaren. jag sa ju vid studenten förra året att jag skulle klippa en halvlång page, men nejdå, det vart ju inte av! har bara tagit topparna.
men du får visa i morgon hur det blev, tycker jag. :)

2008-04-02 @ 22:51:52
URL: http://isabellphe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0