Vilken början!

Blev inget bloggande igår, kände att dagen skulle blivit helt nerdragen i leran om jag skulle ha satt mej vid datan. Blev inte alls många knop gjorda, huvaligen för söndagar. Det blev en dag med telefonen vid örat i flera timmar, mobilen var göldhet efter sista samtalet. haha :) Helena och Sanna är som sagt hemma på modersveas jord så jag fick mej ngra timmars redogörelse efter resan såklart, även Anneli ringde från götet. Det är otroligt vad mycket det finns att prata om ibland :)

Hälsade på älskade Brorski och hans familj en sväng på kvällen, måsta checka läget så allt stod rätt till med honom efter vurpen, och han såg okej ut som tur va :)

Där vi dansade på köksgolvet, Jag och min prinsessa, fick vi beskedet från tvrummet. Engla är mördad. Jag blev helt stel innombords. Såg min prinsessa i ögonen, såg hennes oskyldighet, glädje och lycka som speglar sej i inte bara hennes, utan alla barns ögon, som glimmrade likt stjärnor. Det gjorde ont i mej, jag lyfte upp prinsessan och hon gav mej ovetandes en hård kram och klammrade sej fast runt halsen på mej. Den ilska och gråtfärdighet som jag kände i kroppen fick jag pedagogisk trycka undan och istället plocka fram ett leende som egentligen innehöll sorg. Jag kramade tillbaka. Alltid ska du få platts i mina armar ... min prinsessa.

Åkte senare till Rebecca och spenderade resten av kvällen med att prata och mysa på. Fanns även här en hel del att prata om, så ingen brist på sysselsättning :)

Idag har jag varit ut på min promenad som nu mer nästan blivit mer av en plåga än njutning med det förbaskade knät. Men den smärtan är bara närvarande den stund jag är ute och luffsar, när jag är klar är det värt det :)

Efter duschen ringde min telefon och jag fick beskedet. Jag har fått sommar jobb, ääääntligen!!! Så från och med vecka 25 t.om vecka 32 kommer jag jobba på fiftyfifty, känns verkligen superkul! :)
Dagen känns som räddad, vädrets makter har inte en chans att trycka ner till deppighet idag, no way!

image30

Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis till jobb!!!!!

2008-04-14 @ 14:04:56
Postat av: Stina

vad roligt med jobbet !!
Ännu ett snyggt biträde i butiken :D

2008-04-14 @ 21:56:42
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0