Det blir aldrig riktigt som man tänkt sej.

För första gången någonsin i mitt helaste liv så är jag klar med julklapparna bra många dagar innan självaste Julaftonen. I och med det hade jag då sett framemot lugna dagar helt utan julstress.. Min idyl förändrades ganska kvickt när flera jobbdagar landade på mitt schema i slutet på förra veckan. O jag klagar verkligen inte över det, jag är glá över att få arbeta, väldigt glá dessutom! Meeeen .. det betyder att alla små saker som jag sparat på att uträtt nu ligger o glöder på elden, outrättade!! O när sjutton ska jag hinna med dem? Jag har jobbat konstant sedan i onsdags o kommer fortsätta fram till tisdagen åtminnståne, hur bvra som helt o massa goa pengar på mitt konto. Men pessimisten inom mej har letat fram nackdelar bakom allt det positiva. Det är helt enkelt alldeles för få timmar på ett dygn i min värld just nu. Det gäller att köra med gasen i botten nu om jag ska fixa med allt innan dagen D.

DÄrmed har ni även förklaringen på kass uppdatering (:

Helgen har varit mkt lugn kvällstid. Alla klappinslagningarna på fifty tar tydligen kål på mej, mkt färg gör ögonen trötta. Så Jag har myst som solokvist hemma framför tvn både fredag o lördag denna helg. Kan tyckas vara rätt trist, men väl behövligt vill jag lova.

Idag jobbade jag till fyra och efter det har jag hämtat sill o tjenat på anneli en sista gång innan jul då hon åker tillbaka till gbg ikväll.. Mysigt o ha henne hemma ngra dagar iaf :) I torsdags åkte jag o helena upp till näsbergsskogarna där vi dukade upp med sushi och mys tillsammans med anneli .. det hör lixom till att besöka näsberg minst en gång under julen. Så är det bara :)

Pappa har kommit hem från fjällen, o andreas är på godväg. Ingen solokvist längre alltså, underbart :)
Ikväll blir det ingen träning utan jag kommer pula ner min rumpa i soffan o se när Björn Gustavsson gör en Stefan Holm i parlamentet.

Förresten har jag varken ngn julklänning, juldagenklänning eller nyårklänning.
Ett till problem alltså .. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0