ett klipp i ruffen.

Ja så här på morgonkvisten har jag krotat av luggen lite, den var på tok för lång för att få någon styrsel på. Och för att jag överhuvudtaget skulle kunna se ngt med den nere var en kapning ett måste.

Det börjar närma sej lunch tider också här i lightvally undrar sa flundran vad jag ska plocka i mej idag? Antingen blir det lax från pen's eller så åker jag upp till mormor o se vad som finns på spisen där idag. Kanseke mormor rent utav vill ha lax från pen's? troligen inte :)
Annars så sitter jag och tar avsked från min lånetelefon som jag haft nu medans min varit lasarettet. Jag var aningen negativt inställd till en början över att måsta gå omkring med en Nokia 3310 i brallorna till skillnad mot min smala lätta Samsung. Men jag har lärt mej med tiden lixom, det går helt enkelt inte att ha tajta byxor med små fickor om jag ska ha tegelstenen med mej, byxor modell slappare är vad som har gällt. Och det är egentligen inte ngt som rör mej, trivs ju som bäst då. Att även den här luren har ngt så kulturellt som snake är en betydande orsak till att åtelämningen kan bli aningen tuff. Jag har rätt lätt att fästa mej vid saker och ting ...

klockan två ska jag på mötet som är anledningen till mina 128:-/dagen som jag ständigt tjatar i. Arbetsförmedlingen och gruppmöte i två timmar. Därefter ska jag styra kosan mot stora älvbron. Ska fotas för ngt i tidningen kajak. Vet inte mer än att jag ska sitta i en såndär rackare och trillar jag i, då ska Frasse få faaaan fö're!

Därefter är det barngympa som gäller. Hopp, spring, lek, skratt och gråt, det är i princip vad det brukar innehålla, oftast en upplevelse i sej, men jag gillar det med.

Därefter är den stora frågan om jag och andreas sätter och i bilen och far upp mot fjällen eller om vi väntar tills imorgon. Åker vi ikväll kommer vi iväg aningen sent och det är jobbigt att köra hela vägen i mörker när väglagt är ostabilt. Åker vi imorgon hamnar vi troligtvis mitt i turistrafiken vilket inte brukar vara särskillt underhållande. Vi ska slå våra kloka hjärnor ihop senare, så får vi se vad vi kommer fram till.

Jag gjorde förresten en omgång till med fågelbon igår kväll, gick betydligt enklare den gången! O så fina dom blev :) Ska bli små påskpressenter till några närakära godisråttor.

Dax att ge sej av till JLL nu och återförenas med nallen, sen käk.

image15
Inget rekord den här gången heller ....

Kommentarer
Postat av: Moa

Att du blåst liv i den här rackarn igen!
Jag har den på som favorit, men länken hade precis börjat gulna... :)

2008-03-19 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0