grummliga ögon när havet stormar.


Kvällen är här igen och dax att återberätta min dag, tänkte försöka hålla mej kortfattad då jag har en tendens att enkelt rinna iväg över raderna ...

Hämtade som sagt ut min nu väl fungerande telefon på förmiddag. Sprillans ny ser den ut med en hel ny framsida och lagade knappar, till och med favoriten 'snuskplasten' fick jag med på köpet (; det du helena! mohaha
Därefter hälsade jag på mormor och hann kvickt få i mej en omelett innan det var dax för 128:-möte på ams. Vi ska tydligen göra ett projekt tillsammans i gruppen, ett seminarium. Jag hoppas jag får ett jobb fortast möjligast nu så jag slipper allt jobb i och kring projektet, för det kommer troligtvis kräva en del. jag vill ha ett riktigt jobb!! det är vad jag vill ha i påskägget!!

Kajakfotograferingen blev inställd då fotografen var sjuk, inget mej emot när snöflingorna föll som lapphandskar och kylan drog i käkbenen. Uppskjutet passade mej perfekt helt enkelt :)

Hann med ett besök hos moster också, lämnade över min påskpresent (fågelbona) och jag fick ett par suuuper söta sköna vantar, vilken överaskning! Home made with love :)

Linda som i vanliga fall har huvudbefälet när det gäller barngympan var sjuk idag så jag fick kliva in i hennes ställe. Så länge man lyckas hålla kvar skärpan i rösten och fantasin rinner på utan hinder och nya lekar står i rad så klarar man av det. Jag och Mickis gjorde ett bra jobb, men vi båda drog nog en lättnande suck när lektionen var över. Men vem säger inte att skrattandes, ibland gråtandes, glada men också arga, lekandes barn, kramtagen, hinderbana och hela havet stormar ger totalglädje i själen? Om inte, så är det i alla fall en sport i sej ...

Kebab med bröd blev det till middag, vilket jag ångrar såhär i efterhand såklart. Proppmätt och orölig har jag legat som en slagen hjälte i soffan och bubblat egenom både Men in Trees och Top Model, tv-veckan är räddad.

En svettig pojkvänn rammlade just innanför dörren, han har roat sej med innebandy medans jag följt spännande tv. Vi har två skillda sett att förbränna unyttiga kebabkalorier min karl och jag, men ett förhållande bygger ju trotts allt på att kompletera varandra ...

image16
Ett kort inlägg var målet ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0