Är det inte hockey så är det fotboll.

Och alltid alltid ska det just vara de tiderna då jag vill se på annat. Menmen, den här matchen kan ju vara rätt kul o se trottsallt ...

Blev äntligen av att jag slog iväg ngra bollar på rangen idag och med resultat dessutom. Kanske finns ett hopp endå? Därefter lunchade jag på jvgs med pappsen och sen tog jag och sara en härlig promenad runt sjön med voffsingarna :) mysigt

Lilla Snorpan ringde när vi var halvvägs runt sjön, hon var leksugen såklart. Därmed är studdsmattan given och faster blir som vanligt helt slut pjuu. Men, så föll regnet ner som en räddning (?) så det fick bli inomhus aktiviteter istället. Törnrosa, dans och klining på ryggen. Stressade sen hem och lagade middag, idag; Coscos 'kokat' i grönsaksbuljoong blandat med stekta tomater plus oliv och feta keso. Därefter skyndade jag iväg och hämta upp snorpis igen, det var ju folkdans ikväll såklart!! :) Satt där på en stol i en timme och kikade på när alla söta barnen sjöng och dansade för fullt. Åkte sen hem och hämtade upp harhäng och for på pace. Sen dess äre alltså fotboll som har gällt och gäller fortfarande. Mina knän känns inte riktigt hundra och rehab har stängt t.om tisdag, varför? det skulle jag bra gärna vilja veta .. men det är väl lixom alltid rätt typiskt.

Nä det låter på gubbarna inne i tv rummet som att det är spännande i matchen, bäst jag trippar tillbaka och lossas vara insatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0