en väntan i uppehållet.

igen har jag varit dålig på att uppdatera, varför? Skyller på för soliga dagar och för mkt aktivitet. Men när man väl ska sätta igång igen känns det motigt eftersom allt för många dagar med allt för mycket aktivitet har passerat. Att redovisa allt jag gjort sen sist tänker jag därför inte göra den här gången. Jag startat på nytt från och med idag istället :)

Imorse när jag vanligtvis går ut på min morgonpromenad körde jag istället ett pass på pace, crosstrainern. Det fick bli så eftersom regnet lurade utanför fönstret och jag hade ingen vidare lust att ta promenade som en chansing, för blöt o kall det vill jag inte bli.

Resten av förmiddagen städade jag huset för fulla muggar; dammning, dammsugning, torkning av golv, byten av dukar samt gardiner. Så nu är det fräsht och fint här hemma igen, like it :)

Efter det lunchade jag tillsammans med Papi. Var iväg och handlade lite nödvändigt så som tårtbottnar, färska jordgubbar, saft och annat som är A och O för min födelsedag! Jajjemen, den råkar nämligen vara imorgon. Dock kommer min 20 års dag några år för tidigt, än vill jag inte bli vuxen!! Men tårta och kalas, det slår ju förståss aldrig fel.

Igår bakade jag kanelbullar, ingen födelsedag utan bullar såklart! Så på eftermiddagen for jag upp till mormor med några stycken. Det uppskattades förståss. Ingen fickar fler gånger per dag än min mormor : ) haha.

Sen åkte jag åter iväg på pace, tillsammans med harhäng och lukas den här gången. Kul men compani.:)

Lagade grönsakspanna med kassler till middag och har just kommit hem från golfen. Fick med mej papi ner så vi slog en varsin hink, och faaan vad dålig jag är! Hatar verkligen att golf är en säsongsport, jag hinner bli så himla dålig under vinterhalvåret så det är inte klokt. Och inte blir det ett dugg bättre när jag helt saknar tålamod.. Jaja, blir till att träna nu framöver om jag ens ska våga mej ner på kärring-golfen i sommar... detta ser inte lovande ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0