HURRA HURRA HURRA

För det är ingen vanlig dag, nej det är vickurts födelsedag, hurrahurrahurra...
Flera olika skönsånger har jag fått lyssna till idag, härligt :)

Vaknade utav att pappa kom insjungandes på morgonkvisten, han är söt. Gick sedan min morgonpromenad i det droppande regnet. jajjemen, regn på min födelsedag, men vad gör väl det när kärleken ett födelsedagsbarn får värmer så oerhört?
Efter det var jag iväg på min sista behandling för knät, vilket känns skönt. Ska införskaffa mej ett par nya träningskor nu och hålla tummarna för att jag slipper ngra mer förhinder.
Åkte sen iväg på pace och körde ett litet pass och sen lunch med laxfilé och pressad potatis, passade ypperligt :)
Därefter satte jag igång med tårtan, smetade ut den översta grädden och tog mej sen en powernapp 1 h faktiskt!! Vaknade utav ett sms från cissi som var sugen på att promenera ett varv runt sjön och jag kände att det skulle vara skönt, så det blev av. Efter den trevliga stunden for jag ibäg och plockade två stora buketter med vitsippor, vad vore min födelsedag utan dom söta små blommorna lixom? Väl hemma möttes jag av rebecca som redan hade dykt in. Mina brudar och klockan ... Säger att do mska komma halv sju - sju. Klart dom börjar rammla in strax efter sex då. En annan är ju istället en extrem tidsoptimist och hade varken ätit middag eller gjort klart tårtan, så det blev snabba ryck. Och jag lyckas ju alltid (; haha.

Helena Emil Sanna och Rebecca kom med super fina blommor och gratulerade. Så vi fikade tårta och bullar såklart, underbart :)

Tack för en super härlig födelsedag med mycket kärlek och glädje!

Kommentarer
Postat av: Moa

Glattis glattis igen!
Tur jag inte gillar tårta, men já kan bjú på glass när vi ses igen!! puss!

2008-05-07 @ 22:43:27
Postat av: Jyothi

Grattis i efterskott lillfia :)

2008-05-08 @ 09:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0