Med gröna fingrar.

Morgonpromenad, frukost och sen golf. Det var min förmiddag idag det :) Spelade ngra hål tillsammans med Hans, gick dåligt såklart men det känns som att det är på uppgång som tur är..
Lunchade på Pen idag, pankaka. :) Innan det var jag upp till mormor och körde en rejäl omgång med damsugaren så hon bidde glad.

På eftermiddagen åkte jag iväg och köpte lite blommor som jag planterade i blommlådorna som jag stänllde i växthuset så dom får växa på sej i ngra veckor :) Köpte även ett 'blomträd' av fuchia som jag hoppas tar sej och blir riktigt fint lagom till sommaren.

Åkte sen iväg på pace och körde ett pass, rätt mkt folk sådär i omgångar var det idag, men det gjorde inget :) Förutom en gång när en tant störde mej i mitt flyt då hon hoppade före mej och segade på flera låtar på raden så jag fick vänta. Irriterande  :) Varje sekund är guldvärd, haha.

Därefter kilade jag hem och lagade middag idag; Morrotspasta med kräftstjärtar osv, supergott även idag :) Jag börjar bli rätt grym i köket.

Andreas är hemma från norge nu också så ska ta och hoppa i ngra kläder och åka hem till honom en sväng.

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0