Små söta bäbisar.

Måndag idag och det såg ut att bli en fin dag redan imorse när jag var ute o promenerade. Bestämmde mej för att idag skulle bli en såndär dag då jag sitter i solstolen och bara gottar mej i massa tidningar och i värme. Men, det blev aldrig å varmt idag såklart, jag var för optimistisk. Hann sitta i bikinin bara ngra minuter innan jag kände mej alldeles kall och fick klä på mej igen. Hur som helst planterade jag mina jordgubbsplantor idag, 16 hela plantor som ska ge mej massvis med goda jordgubbar är det bestämmt :)

Lunchade på golfen idag och därefter for jag ner på köpingen och uträttade ngra ärenden bla på banken och arbetsförmedlingen. Gosan ringde och var leksugen så resten av eftermiddagen spenderade jag med henne. Efter att ha hoppat massa studsmatta promenerade vi hem till helena och gosade med dom söta valparna. Dom små liven är knappt två veckor, så ni kan ju bara föreställa er hur underbara dom är.

Åkte sen och handlade på dellan, o fysjutton vilken tid det tar, jämmtjämmtjämmt. Spelar ingen roll vart och när jag handlar så tar det alltid sån jäkla lång tid. Man ska springa fram och tillbaka och hit o dit mellan hyllorna och alltid äre ngt som inte finns eller är slut. Så får man fara som en galning mellan ica och Prix innan man fått ihop allt man skulle ha. Menmen, det är väl så det ska vara antar jag :)

Lagade ihop en supergod middag bestående av bla. pasta, bladspenat, röktkalkon, som en liten låda. Eftersom allt blev så uppskjutet med mat osv blir det ingen träning idag, ingen idé att träna såhär sent, då hinner jag inte ta igen mej ordentligt så det får bli en vilodag helt enkelt :)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0