Super fynd!

Det pratas ofta om fynd av olika slag (kläder), oftast om ngt inhandlat men även ngt gammal som man hittat inklämd i garderoben. Idag råkade jag verkligen fynda här hemma! Var nere i källaren och grävde i en urgammal tyg garderob där, skulle kika efter om jag hittade ngn gammal klänning, vilket jag inte gjorde. Började istället leta efter en sjal eller halsduk och tillslut trodde jag att jag hittat rätt. Men icke. Det var ingen halsduk, istället drar jag fram tre stycken suuuuuuper fina koftor som jag verkligen aldrig sett förut! Ingen aning om hur gamla dom kan vara men har i varje fall inget minne av att mamma skulle ha använt dom ngn gång. Vilket hon såklart måste ha gjort, men inte inom tidsramen så jag minns det. Dom var vekrligen så fina och så detaljrika, jag blidde helt lycklig! : ) Koftor ligger aldrig på min prio 1 lista, oavsett det är höst vinter eller vår. Det känns alltid så onödigt att slänga massa pengar på, kanske för att man förknippar det till ngt negativt att måsta klä på sej tjockare klläder. Nä, jag handlar heldre linnen, tunikor o svala klänningar. Så detta var verkligen en toppen skatt.

Laddar upp bilder här nedan på dom tre och lägg märke till detaljerna, är dom inte fina!? :)


Fram                         Bak


Fram                         Bak


Fram                         Bak

Kommentarer
Postat av: stina

men vilka superfiiina !!
Dom där hade nog Lövet gömt undan fint för att du skulle hitta dom nu : )

2008-05-19 @ 23:51:33
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0