tick tack tick tack ..

Pjuu. Stress är verkligen mitt andra namn, och jag tror faktiskt många instämmer i det .. Har haft ngra träningstimmar nu, först på pace ett rejält pass och sedan Stark med streetdancens förvirringar :) Kul, men mkt mkt svårt. Skyndade sedan hem för att laga mat, kassta i mej den och sen in i duschen. tvätta tvätta tvätta.Och nu är det bara pappa som stoppar upp mej i stressen, han hänger lixom inte med i samma fart. Vi ska försöka hinna iväg och se andra halvleken av Andreas fotbollsmatch, så det gäller att han tuggar ur munnen nu.

Har klätt på mej mitt nya underställ som jag fick utav Walle när han var här o hälsade på senast. Ett mörkgrönt från lumpen såklart, jag tror på kvalité när det gäller sådana saker (; Synd bara att det kommer till användning den 15 maj .... det är lixom så typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0