big bam.

Phuuuu Så mät jag är. Just ätit middag bestående av ungstekt lax och fetaost paket, mummsfilibabba :)

Idag har jag gått klädd i underställskläder dagen igenom och visst är det härligt att inte behöva frysa? Jag har heller inte använt bilen knappt ngt alls då jag istället galloperat fram på mina två apostolahästar. Innan lunch tog jag en promenad till affären o handlade ärtor, eftersom man appselut inte kan äta torsk utan ärtor. Lagade lunch till mej själv och fixade lit emed mössorna. Knöt åter igen på mej skona och kopplade bästa vännen runt halsen och vi gick ett varv runt sjön. Sen åkte jag upp till mormor och var där ett litet tag innan magen började knorra sej.

Jag har inte gjort ngt såntdär riktigt idag. Sullat på lite här o där bara. Men jag har ändå int ehaft ngn tid till att bara sitta ner och inte göra ngt alls.. Vilket iof är en himla tur, för sånna dagar knäcker mej. Jag vill göra ngt, mest hela tiden. Och helst tjäna lite pengar på samma gång. Skulle lixom vara rätt bra om jag hade ngra slantar så jag skulle kunna inhandla lite julklappar till mina kära. Har börjat planera lite klappar och det är som varje år verkligen inte lätt... Vad ska ni ge era nära o kära? ge mej lite tips... jag behöööööver't!!

Har en mössa som jag glömt klippt och sytt upp som jag bör göra nu ikväll. Ska även se bonde söker fru. Andreas är bjuden på Michels av färila if ikväll, så jag är änka, jag hoppas han kommer hem lagom till åtta så jag får lite sällis där i soffan. Behöver ngn att resonera med, eller åtminnståne ngn som lossas bry sej när jag kommenterar minsta felsägelse av bonden jag inte gillar. Och en liten hemlis; Bögbonden är min appseluta favvo, vilken karl!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tudeluluen! Hej svejs från Sthlm och big city! Idag har jag kört bil innanför tullarna - screw de korta shettisarna! :)

2008-11-19 @ 21:27:03
Postat av: Annefrid

Om du har tid idag? 13.30 har ja lunch, lr 17, då ja slutar, lr på en rast idag så kan ja bara springa ut ;)

2008-11-20 @ 08:37:25
URL: http://annefrid.devote.se
Postat av: Annefrid

nu va jag lite sen å se din kommentar ist :P

hör av dig när du är nere på ljusdal, mitt nr e 073-695 39 57. jag bor ju vid bolaget så jag är alltid nere på köpingen ;P

2008-11-21 @ 17:49:34
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0