Ohoj!

Inget snöoväder, ingen blåst. Mina böner tycks ´vara höra!? (;
Har tryckt i mej massvis med frukost just, som alltid. Det appselut bästa målet på hela dagen är verkligen frukosten. Ibland om kvällarna kan jag längtas till frukosten dagen därpå ... underbart! Men det där har jag ju berättat om förut, så ska inte tjata om det igen. Hur som helst, proppmätt är jag.

Ska ta och hoppa ur morgonrocken nu och tränga på mej träningskläderna och skynda iväg på pace. Ska som sagt skjutsa guldtanten till frissan 11, så har lite tidspress idag. Idag blir en pyssel dag, det känner jag på mej :)

Tjillevippen*


Kommentarer
Postat av: Sara

ja det är nog bäst att intala sig själv att ingenting kan hända och att man är lika odödlig som man trodde man var när man var junior, annars lär man nog aldrig våga åka neråt.. :)



ja med rätt inställning kan man ju komma väldigt långt :D ja precis, fast du är väl typ hundra gånger mer tränad än mig men.. :)

2008-11-25 @ 14:10:16
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0