En tripp till gävle.

Klev upp i ottan idag, sådär super tidigt så golvet knarrar morgon och grannen inte hunnit tända en endaste lampa ännu.
Gjorde mej iordning lite snappt och skuttade iväg till tåget. Ah jag skuttade faktiskt, nästan åtminnståne. Jag mer eller mindre skuttar varje morgon eftersom det är snabbaste sättet att ta sej fram då jag alltid, alltid är sen.
Idag har jag alltså spenderat dagen i gävle tillsammans med KärasteSanna. Lite svidigt i plånboken efter att ha betalat nya vinterjackan, men det får man kanske ta sådär ngt år emellan åt ...
Hittade även en läcker oversize tröja och en färgglad ziptröjja. Och det är allt. Hittade även en par bra vinterskor, men dom följde dock int emed mej hem..

Hann inte med ngn afro idag tyvärr men har planer att ska av mej lite energi i helgen istället så det får kompensera :)
Har däremot sytt hela tre mössor ikväll, dock är dom inte klara men en bit på väg åtminnståne...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0