dammvippa.

vaknade av tidig morgon sol imorse, en halvtimme före väckarklockan t.om. Klev genast upp och medans jag inväntade klockan 07.00 dom jag fram hink och damtrasa och satte igång med städningen.
Morgonpromenaden gjorde susen idag, fick mej på allerten och redan nu strax efter halv elva är hela huset kliniskt rent. pjuuuu.

 Jag hinner andas ut lagom mkt innan det är dax för lunchträningen på stark, funktionellstyrka åter igen.
Därefter skulle ajg behöva ställa mej med röva i vädret igen, finns fler rabatter kvar att rensa innan jag kan säga att allt är klart. Får se hur mkt jag hinner med det, för har även inbokat en dejt med Sara ngn gång på eftermiddagen innan det är dax att dra iväg på young samt. kids dance.

Putsa fönstrer, tvätta bilen och byta gardiner borde jag också hinna med. Samt kratta gräsmattan och städa växthuset .... Blir nog till att dela upp det på fler dagar som det känns. Men ibland känner jag bara för att göra allting på en o samma gång, helst samtidigt! mitt virrvarr.

Dax att klä om*


Eventuellt blir första golfrundan redan på söndag!? :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Kan du inte flytta hit min älskade vän, jag vill att du tar med mig på dina härliga morgonpromenader m m.



Många kramar.

2009-04-23 @ 11:17:33
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Stina

Tycker att du å Andie borde pallra er neråt på ett litet besök snart : )

2009-04-23 @ 15:20:00
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0