duracell.

Få deltagare på lunchträningen idag ledde till varition i passet, cirkelträning. Underbart kul och riktigt svinjobbigt! Har saknat det passet ända sen dom la ner det för ngt år se, verkligen kul träning.

Lagade ihop mej en lunch beståede av räkwok faktiskt, ngt jag rekomenderar istället för traditionella kycklingwoken.
Därefter dök jag rätt ner i rabatterna igen. Tyvärr smög tröttheten på i ryggen efter både städning och träning så jag hann inte klart med rensningen idag heller. Men imorgon, då jäklar! :)

Efter allt slit och släp på gården så var det äntligen dax att ta tag i bilen. Vårstädning både in och utvändigt gick omöjligt att undvika längre. Så rattade ner mot tvätten och nu blänker pärlan som aldrig förr :) .
Tiden i min värld är alldeles för knapp så jag fick stressa hem för att hämta aerobicväskan och sen dess har jag haft mina guldbrudar på gympan i två timmar. Och nu, äntligenäntligen är det bara vila kvar till morgondagen. Härliga vår!

Känner att veckan har varit mer än aktiv, och jag är trött om kvällarna pga full aktivitet om dagarna. Det är ju precis så det ska vara, exakt som jag vill ha det :) Låt inspirationen flöda...


Kommentarer
Postat av: Sara

men vafan! jag åkte på pace vid halv tolv men det fanns ju inte en ledig maskin där så när jag släppte av linda stog jag utanför stark och velade, alltid tar man fel beslut :) vill också testa cirkelträning!



du skulle ha hämtat min bil också, nu får den vara ljusdals smutsigaste själv ju! ;)

2009-04-23 @ 21:27:04
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Sara

tyyypiskt att jag skulle missa det när det var som bäst då :)

2009-04-23 @ 22:16:28
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh , jag är ledig på lördag : )

2009-04-24 @ 09:34:03
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0