Hemma med halmen.

Sådär, då var jag hemma och landad i vardagen igen. Knappt ngn snö alls kvar på marken och sopade gator. Vår jag känner mej helt sprallig och har ingen ro alls till att sitta still idag känner jag. Har lite olika projekt i hjärnan som behöver få göra utlopp, men innomhus aktivitet när solen skiner för fullt där ute känns rätt bittert.

Hur som helst vankades det morgonpromenad tillsammans med sara imorse. Ovant att gå på plan mark efter alla backar jag promenerat uppför i fjällen nu en tid..

La skidorna på hyllan i mitten på förra veckan, det fick vara nog då kände jag. Hur som helst lyckades jag skrapa ihop 6 mil på stickorna under mina dagar uppe i fjällvärlden.. känns som bra gjort när jag vet hur mkt ilska deet ligger bakom :)
Även gårdagen agerade ajg istället publik till den pågående skidtävlingen. Knalleracet igår o dom jäkla galningarna körde störtlopp ner från hela fjället ett par kilometer ner till mål. I världens jäkla fart susade dom rakt ner för backarna. Med störtkruka på huvudet som tur var, för blev en hel krasher. Fy sjutton, dom är inte klok dom där längdåkarna, det är vad jag sagt hela tiden ....  Antar att Northug vann även igår, en riktig rackar röckare på skidor vill jag lova.

Lördagen däremot blev det utgång. Efter många om och men valde jag dansband före krogband och kvällen ledde till ett par buggturer faktiskt. Gäller att ta tillfällena till akt och öva, för ngn gång lär väl även jag kliva in i bugg åldern antar jag (;

Mys vid Hebret.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej vännen min,



Till och börja med vill jag säga att jag längtar efter dig!

Du ser ut att ha haft det helt fantastiskt i fjällen.



Många kramar Therese

2009-04-20 @ 12:24:12
URL: http://tessielessiesdagbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0