Turban.

sol idag igen!  Kan man annat än glatt rusa ikring med sysslokorgen full? Toppen!

Då mitt morgonpromenadsällskap övergivit mej för tenta idag så byttes den raska promenaden ut till en lötrunda istället. Känns inte lika ensamt då, inte ensamt lika länge åtminnståne:) Sitter nu här med turbanen på huvet med nytvättat hår! Inte alla dagar det inte vill jag lova.. haha.

Idag mina vänenr är inte en vanlig dag, de tär nämligen den 24 april. Dagen jag väntat på i åtta veckor för att vara exakt. Det är nämligen inte bara dagen då rangen nere på golfen öppnar och jag äntligen får genomföra min första swing för iår. Det är också dagen då min älskade älskade HelleBelle kommer hem från landet långt borta! Som jag längtat efter denna solstråle! Kan knappt berga mej tills den stora bamsekramen kommer! :)

Annars idag känner jag att jag sprudlar av energi. Så innan lunch tänkte jag faktiskt ta tag i att puttsa fönster! Det är lite trixit tycker jag, har lixom inte rätta tekniken. Jobbigt med sånna arbeten när man är noga... man får göra om igen, igen och igen. Aldrig blir det fläckfritt. Någon som har ngt super trix som gör det enklare? Tipsa isf!!!

Vad gör ni sista vardagen innan helg?


Guld.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hujeda mig, vad länge dom har varit borta. Krama sötnöten från mig.



Många kramar!

2009-04-24 @ 10:15:43
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0