storm över jorm?

Slalom, skoter, längd o promenader. Dagarna fortsätter lunka på som innan här uppe i fjällvärlden. Vädret har också hållit i sej hyffsat, tills idag. Nu stormar det så stugan nästan vajar i vinden här uppe på toppen.


Andreas åkte hem igår och det blev knäpptyst här uppe. Lika knäpp tyst som det blev när guldbarnen åkte hem.. konstigt hur väl skillnaden märks. Hur som helst så har vi hunnit med en hel del under dagarna A var här. Skoter och slalom bland annat ;) Fotbollen har dragit igång i mannens liv nu igen, o alla vi fotbollsfruar vet vad det innebär. träning, match, träning, match. Om vart annat och mest hela tiden.... Men hur som helst, träning ger färdighet som i sin tur ger resultat. Så hejja på älskling :)



 
Igår på förmiddagen tog vi oss en tur på fjället. Lederna var smältna och dåliga och min skoter gick som vanligt inte att svänga. Jag blev sur o vrång så vi åkte hem o lunchade istället, känndes mycket bättre tyckte jag (;

 
Efter A åkt hem knöt jag på mej pjäxorna och tog mej en längdtur bort till ramundberget. Spåret går neranför fjället, men även där finns det miljoner vackra vyer att se på....
dock lockar inte den här hängbron mej till ngn promenad över till andra sidan ..... aldrig.

Ska hoppa in i peggan nu och gasa in mot funäs o kika lite en sväng, tills vinden ger sej ...
Fyndade en ring här om dagen förresten, ett riktigt klipp.


Kommentarer
Postat av: Sara

åk heeeem nu :)

2009-04-17 @ 16:40:18
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0