Hallonfrukost.

Mm, hallonen kunde inte ha passat bättre i min frukost (:

Klockan är 10 över åtta och dagen börjar ta form. Morgonpromenaden genomfördes i rask takt runt sjön tillsammans med Sara tidigare imorse. 12 grader varmt o en liten gnutta höstkännsla smög sej på... fan, inte redan.


Nej, sommaren är kvar helt enkelt.. det finns bevis på det. Än fruktas smultronen o jordgubbarna i rabatten, morötterna är inte riktigt färdigväxta, tomaterna är fortfarande gröna och än blommar gurkplantorna... Och på tal om äpplena, dom är ju fortfarande pyttesmåa. Jag tror jag tror på sommaren..

Ska ner o spela golf 09.50 idag så innan dess har jag lite att fixa med. Bland annat lite pyssel i växthuset och en röjning i kylskåpet.

Ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0