Som med vinden.

Sommaren är tillbaka!
Lagom till min ledighet dessutom, kan inte bli bättre!
Golfen fortsätter ta upp stora delar av mina dagar även nu när jag är fri från arbete. Fri är inte rätt ord kanske, men känns lite bättre än arbetslös, har lixom aldrig föredragit det ordet ..


Första kräftskivan för säsongen hade premiör igår, hemma i helenas trädgård. Super mysigt i litet sällskap :)



I glada kräftors lag ... (?)

Idag däremot var det varmare än på mkt länge redan på morgonkvisten. Bakade ihop ett bröd på förmiddagen innan det var dax för en golfrunda. Spelade som en kratta även idag o värmen gav solsting. Men skönt, det var det :) Eftermiddagen däremot spenderade jag med picknick-korgen och mejsjälv på norestrand. Tupplurade under gassande eftermiddags sol och kunde inte mått bättre :)

Åkte hem och klippte andreas efter det och har sedan dess ätit middag och smaskat fredagsgodis. Åkte på världens godis sug så blev tvungen att sladda in på prix fem i nio.. härliga sommarmåsten! haha :)

Golftävling imorgon bitti igen, den här gången på järvsöbaden, par tävling som jag ska spela tillsammans med brorski. Kommer bli kul, korthålsbana kan passa mej och min (o)slipade form just nu.


Förresten, fick hem ett efterlängtat paket på posten idag. En tradera vinnst som inte kom en dag för tidigt.


Spanade in den här godingen redan tidigt i våras, men 800 riksdaler kändes lite väl nu när min ekonomi balanserat mellan krash och konkurs. Missade även att rycka åt mej den på rean och har verkligen ångrat mej till tusen för att jag itne slog till redan från början. Men nu ni, är den min. 245 kronor senare hänger den nu i garderoben, rättvist va!? :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Tradera is the shit : )



Vart kommer klänningen ifrån ? Kan inte komma på vart jag sett den !!

2009-08-09 @ 17:13:03
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0