1 vecka som bortblåst.

Oj, snacka om att tiden verkligen rinner ifrån mej här borta. Redan är en vecka gjord och imorgon kliver jag på v.2 ... tempo.

Solen har skinit hela helgen, sommaren är liksom kvar här i sthlm. Det gillar jag, shorts o linne är liksom lite som min grej :)
Strosat på staden, tagit promenader o joggat ikring, åkt timtal i buss-metro-tåg. Snurrat ikring vilse bland stadskärnansgator och varit totalt lost. Men hur mkt jag än snurrar till det så lyckas jag alltid hamna rätt till slut, skam den som ger sej (: Igår tex hoppade jag på fel buss när jag skulle in till stan för att leta rätt på en data väska ... efter en timmes busstur konstaterade jag att jag befann mej på helt fel buss, åt helt fel håll. Bromma och t-centralen är inte grannar direkt .....
Nya jeansshorts, höga i midjan med boyfriend modell, vit halsduk och locktång från björn axén.
Lång rak kavaj
Och nya pjux ... veckans shopping helt enkelt.
Idag har jag en så länge hunnit städat och plockat endel och just nu sitter jag och väntar på att mitt bröd ska bli färdig gräddat.
Skippar massagen på tjejmilen idag, känner att jag behöver ta ordentligt itu med anatomin istället eftersom det är den som förstör för mej.... daaaaaaamn!

Kommentarer
Postat av: M a d d e l u t t e n

Hur lång är utbildningen? =)

2009-08-31 @ 13:42:12
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0