Sommardag.

Ingen sol igår men trotts det hyffsat varmt, sånna dagar är godkända, helt klart :)
Dagen spenderades nästan fullt ut med min guldklimp.


Vi lekte, badade ..


Åt glass, såklart...


Tränade lite golf ..


Och myste som bara vi kan. Älskar dej nå alldeles otroligt, fasters prinsessa.


Kvällen kom och vi for mot gården i stocksbo, så otroligt mysigt och fint där ute på landet.



Hästarna fick potatis...


Finns en hel del gräsmatta att klippa där uppe, men hur kul är det itne med åkgräsklippare egentligen!?
Jag blev helt såld .... haha


Mäster klippare nr 1.

Idag har jag haft myror i brallan dagen igen. Så otroligt rastlös var det längesen jag var. Knöt på mej jogging skorna efter frukost och sprang en stilla jogg längst älven. Fikade sedan min mellis och hoppade på cykeln och trampade runt tallåsen. Riktigt härlig tur. Men blev lagom lam i benen då tixvickan slog till och fick för sej att enbart cykla på femmans växel... kämpigt vissa stunder.

Lunchade på bron i skön temperatur och sen dess har golfen och mormor sysselsatt mej. Just inkommet från ösregnet nu med en bunke fylld av hallon. Frukosten räddad :)


Kommentarer
Postat av: Sara

haha tixvickan :)

vad jäkla hurtig du är då.. nu känner jag mig slööö

2009-08-11 @ 22:27:28
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0