16e december.


Vaknar och kastar mej ur sängen för att trycka trynet mot fönster rutan, o vet ni vad? snön ligger kvar!!! :) toppen!

Gårdagen var en bra dag, förutom snökaosen, jag blev aningens dyngsur .. men vad gör väl det. Lärde mej enormt med bra grejer i skolan igår faktiskt, skit kul och jätte användbart! Känner att jag utvecklas mer o mer för var dag som kommer, det är helt sjukt. Hur mkt mer kan jag ta in? :)

Slutade 13.15 och knatade då upp påfotvården. Fick en toppen behandling där en timme, även Rudolf i sune fick sej en omgång på tassarna där brevid (; haha. Med mjuka o julfina glada fötter bar det av hemmåt till åkersberga. Tillbringade kvällen hemma, pysslade o grejsade på, började på ett nytt stick projekt och tog det lugnt. En skön kväll :)

Slutar samma lika tidigt idag, så vi får la se vart dagen för mej. Onsdag mitt i veckan är det iaf, vilket betyder snart helg, underbart!!!

Förresten så är det dax att höra av er ifall ni är intresserad av masage eller behandling under jul. Passa på att skäm bort er med det... En kvinna är i behov av en helkroppsmassage åtminnståne 1 gång i månaden och en man behöver 2. Utöver övriga mer terapuetiska behandlingarna. Detta för att öka prodceringen av det viktiga måbra hormonet oxitozyn. Så snåla inte med att ta hand om er själva, vi verkligen behöver det allihopa!
jag tar 250 kr/h oavsett det gäller en terapuetiskbehandling där ngt problem/skada behandlas eller en avslappnande skön hel/havkroppsbehandling.

Inte nog med att ni er egenkropp är i stort behov av det, era anhöriga behöver det också. Ge bort i julklapp vettja!

Önskar alla en fin dag, o välkommen till gräddhyllan vettja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0