Åter igen gryr dagen.

2a december, godmorgon :)
Redo inför ännu en dag sitter jag vid köksbordet på bergahöjden. Ser fram emot en kort dag, ljuvligt! Slutar redan 13.15, det kan helt enkelt inte bli mkt bättre :) Vad jg ska göra där efter är kanske lite oklart, men tiden verkar knappast ha ngra problem att springa ifrån mej här i huvudstaden så det lär nog bli kväller alldeles för snabbt även idag ska ni se. Har iaf en del att urätta efter skolan, sen får vi la se :)
Gårdagen var bra, lärde mej massa nytt o det är perfekt! Mina kunskaper växer o gror ngt enormt, hur mkt mer kan man lära? Verkar som en never ending story ....
Jag har fortfarande ingen julkalender heller, buuuuuuh :( ge mej en tomten, snälla!!
Däremot fick svt's julkalender bli min godnattsaga igår kväll, der får bli daglig tradition december ut, för ohoj vad julig den verkar vara :) bra första intryck hos fröken erhardsson är aldrig fel...
Massaaaaaaage?
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0