dax att blåsa ut.

Ligger nerbäddad under mina fina lakan. Dax att blåsa ut alla mina ljus och slumra in ...
Har haft en bra dag, lärt mej mkt som jag tagt till mej utan större svårighet faktiskt vilket känns skönt. Hatar när jag måste banka in all kunskap, skynda att stängadörren, låsa o slänga bort nyckeln för att det ska tränga in i hjärnan. Mer bekvämt när det år såhär enkelt lixom :)
Slutade som sagt 13.15 idag, älgade på som aldrig förr till tåget direkt efter skolan för att hinna med en sväng inne på täbycentrum. Lämnade tillbaka, fick nytt och strosade ikring. fintfint :) inga bilder nu ikväll, men det kommer ...
Gick direkt till gymmet när jag kom fram till åkersberga blev ett lugnt pass och sen en sväng inne på åkersberga centrum, även där lämnade jag tillbaka men också handlade lite käk :) Knatade hemmåt i bitande minusgrader, så jäkla friskt väder det varit idag. Minus och strålande sol, uuuuuuunderbart! Ätit middag och pysslat är väl det jag gjort resten av kvällen. Bonde söker fru avsnittet är precis avklarat i min lilla macbook, nu återstår bara julkalendern innan det är dax att säga godnatt...
fortfarande har ni möjlighet att kunna boka en tid för massage i helgen. Jag tjatar lite om det, men vill inte att ni ska tveka, alla är så välkommna så! :)
Tjingeling*

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag skulle vilja ha massage :) Vet dock inte hur jag jobbar i helgen :/ kram

2009-12-07 @ 21:39:10
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0