Julhelgen.

Julafton är pasé men julhelgen fortsätter en stund till. Vilket är härligt tycker jag, att allt mys sakta får glida ut ur hus och hem .. så man hinner med att njuta av sista gnuttan lixom :) Julaftonen blev lika mysig och underbar som jag hade hoppats på, så otroligt tacksam över att få fira den ihop med så underbara människor, år efter år. :)
Jag har tydigen varit väldigt snäll iår för fick väldigt fina klappar, så överaskad jag blev!

Igår fylldes gräddhyllan med härliga människor, umgänge! Sedan bar det av mot ljusdalsdansgolv men fyyyyyyyfaaaaaan säger jag då bara! Köade tills jag blödde i köldådrorna. Hade så ontontont överallt och väl inne blev jag aldrig varm. Var väldigt längesen jag blev så oerhört kall... gjorde ont i mej. Väl hemma igen kasstade jag mej i en kokhet dusch för att förtvivlat återgå till normal 37 gradig kroppsvärme.. jag lyckades tillslut och föll in i en god natts sömn.

En ny dag är här och snön viner i vinden utanför fönstret. Vad ska jag pyssla med idag mån tro? Eventuellt tar jag min far ihanden och far upp till fjällstugan, det återstår att se :)
Vad gör ni så här i mellandagarna?






























Kommentarer
Postat av: Madelene

Vilka mysiga bilder! :D

2009-12-29 @ 19:36:54
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackars liten frusen! Du får önska dig underställ nästa jul :)

Men guud vilka fina bilder!

Det kom ett "åååh" från mig för varje bild jag tittade på! Mysigt värre!

Puss gumman! <3

2009-12-30 @ 22:15:02
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0