I new day has come.

Celindion går runt runt i min lilla macbook om helgerna. Det är liksom den enda skiva jag har som passar någorlunda bra in till mina massagebehandlingar, men låtarna har satt sej ordentligt på upprepar fnurran nu. Men dom är rätt fina måste jag medge, så ingen skada skedd :)

Hör o häpna! Det är snö på marken i stockholm idag!! ääääääääääääntligen! Grannens tak är täckt av vittvittvitt, hoppas det får ligga kvar nudå, så dagarna kan få bli åtminnståne en gnutta ljusare.

Dax att traska iväg ner mot tåget snart. Sedan väntar en heldag med avancerad muskulering innan det är tack och bock kl 13.15. så skönt att sluta så tidigt, trotts att skoldagen bli än mer intensiv. Mkt att banka in ...

Tänkte strosa en sväng på stan på efteriddagen, andas in lite julstress .. en annan är ju  liksom klar med klapparna sedan länge, uuunderbart :)

Önskar alla en underbar dag*

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för i helgen kära du !

Å din Nisse var ju otroligt söt : )



PUSS

2009-12-14 @ 22:13:19
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0