De tär väl meningen.

Det är väl meningen att det ska vara kallt på  vintern, så är det tänkt och så är det bestämmt. Men minus 28 är lite väl på morgonkvisten när jag ska bege mej iväg på spinning. Speciellt när motorvärmaren inte varit i .... burrrrrrr. Spinningen fick vara utan mej imorse, appselut! Ngn måtta får det vara ... La mej istället i sängen o väntade på att graderna stigit åtminnståne ett hack, -27. Fortfarande fruktansvärt kallt.

Nu är det ytterligare ngra grader varmare (mindre kallt) o solen har entrat. Motorvärmaren är i sen ngn timme tillbaka o jag äger ett par för säsongen nya täckbyxor. Kylan är inte längre ngt hinder. :) Ska klättra in i träningskläderna o styra iväg mot pace en liten sväng innan lunch idag med.. Jag har ett knä som måste stärkas för att klara av skidåkningen i vår. Läkande övnigar är rätt trista, men effektiva så det kanske väger upp!?

Tjingeling*


Änglar i det klara gröna.

Kommentarer
Postat av: Therese

Brrr, vad kallt ni har det hemma i Ljusdal. Vi har inte riktigt så kallt i Dalarna, men vi har ingen sol idag heller som ni har. Fast det är en otroligt vacker dag här ändå, det alldeles vit.



Den bilden på dina änglar är så vacker.



Många kramar Therese

2009-02-11 @ 12:32:47
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Sara

ja det var ett bra hörn :) kul att det är två pass i veckan nu!

2009-02-11 @ 20:35:14
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hallå där..:)

Ska väl erkänna att jag följer din blogg men kom just på mig själv med att vara hemskt dålig på att kommentera. Ville bara säga att det är väldigt kul att följa med bloggen och läsa om din vardag och dina äventyr.. Du har en positiv livsstil och inställning, och för mig är det lika inspirerande varje gång jag läser ett inlägg..



Önskar dig allt gott och lycka till med jobb och allt du har för dig! Har du vägarna förbi frankrike så är du varmt välkommen..!

Kramar!



2009-02-15 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0