En hög att göra.

Sitter o slurprar i mej kvälls tee:t o medans det svalnar hinner jag uppdatera här lite. Hett tee är knappast ngt för mej, lagomt varmt, nära inpå ljummet tack nästa gpng du tänker bjuda mej! (;

Har varit iväg o tränat på pace nu på kvällskvisten, tillsammans med farbröderna. Det börjar bli rutin nu att jag tar med dom på onsdagarna, Lasse o Pappa. Känns som att dom börjar acceptera det nu o jag slipper släpa dit dom. Härligt med framsteg (;

Innan träningen fixade jag och fröken Pege med koregrafin till danserna som tjejerna på torsdagsträningarna ska få öva in. (kids dance o ypung dance). Blev riktigt bra tror jag! :)

Efter spinningen imorse har jag mest sytt idag, en hel del faktiskt. Mkt beställningar på broderimönster på mössorna, vilket tar lite längre tid såklart, så bäst att passa på när jag är ledig.

Imorogn däremot ska jag jobba igen, fröken dräkten på o hybobarnen sätter snällt på sej glorian. 09.00-16.30 sen en mellan landning hemma innan nästa barna uppdrag väntar. barnbarnbarn, dom ger mej verkligen den där extra gnuttan energi mellan gångerna dom bryter ner mej, visst är det härligt!? :)

Förresten gick jag bet på min ansträngning med ögonbrynen här om dagen. Dom j'vlarna är ojämna, rätt rejält också som jag förstod det på andreas uttryck ... Aja, det är väl helt enkelt meningen att det är rebecca som ska sköta dom ... låt gå då. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0